Duurzaamheid, Merchandise

CHQ Group nieuwe merchandise supplier

Merchandise Supplier Willem II

Willem II gaat met CHQ Group een nieuwe samenwerking aan als merchandise supplier. Door de creativiteit en ervaring in textiel, met eigen label ‘Koopjeshirt.nl’, wordt voor onze supporters een nieuwe Willem II-collectie ontwikkeld.

De collectie zal onder andere bestaan uit t-shirts, sweaters en hoodies waarvoor verschillende designs worden gemaakt.

Vertrouwen en energie

Nick van Mourik, eigenaar van CHQ Group, is trots op de samenwerking. ‘Het geeft ons vertrouwen en een boost aan energie om aan de slag te gaan voor onze club tijdens het jubileumjaar waarin we 125 jaar bestaan. We gaan een prachtige collectie neerzetten. Speciaal voor alle supporters en clubliefhebbers.’

Samen met Tilburgs bedrijf

‘Met ons jubileum in het vooruitzicht zijn we druk bezig met het vernieuwen van ons merchandise-aanbod. Hierin mag lifestyle- en casual kleding niet ontbreken. Wij vinden het des te mooier om dit samen met een Tilburgs bedrijf uit ons eigen netwerk, bestaande uit echte Willem II-supporters, op te zetten’, aldus Sten van Lier (coördinator merchandise Willem II).